“Voel je beter in je huid”
Navigeer naar:
De praktijk
Q-Derma is een jonge huidtherapie onderneming onder leiding van huidtherapeute Cora Bekker. In 2018 heeft zij haar eerste locatie geopend aan de Westzeedijk in Rotterdam. In 2021 heeft zij de samenwerking met Gezond op Zuid in Rotterdam gestart. In 2024 heeft zij de praktijklocaties op de Westzeedijk en Zuidplein permanent gesloten. Hiermee vervallen alle oedeembehandelingen! Op dit moment is alleen de locatie aan de Glashaven 14-G, Rotterdam Centrum geopend. De praktijk is gespecialiseerd in de behandeling van de donkere huid, acne en microneedling. Er is gekozen voor het logo van een vingerafdruk omdat wij bij Q-Derma Huidkliniek geloven in een persoonlijk afgestemd behandelplan voor elke cliënt.
Onze slogan “Voel je beter in je huid” geeft het al aan, wij streven ernaar de best mogelijke huidzorg te leveren zodat u snel van uw huidprobleem af bent. Wij nemen geen genoegen met minder dan het beste resultaat en uw tevredenheid staat bij ons voorop. Zo zijn wij nu eenmaal en we zijn er trots op.
Het behandelplan
Iedere cliënt is uniek. Daarom stemmen we onze behandelplannen precies af op uw behoeften. Of het nu om maar één behandeling gaat of om een combinatietherapie, we gaan met u om de tafel zitten, luisteren naar uw wensen en stellen een behandelplan op dat speciaal op u is afgestemd.
Bij de praktijk kunt u terecht voor behandelingen zoals acnetherapie, chemische peelings en anti-aging behandelingen.
Kwaliteit
Om de kennis van nieuwe behandeltechnieken, ontwikkelingen in het veld van de huidtherapeut en kennis van aandoeningen op pijl te houden worden er jaarlijks meerdere congressen en cursussen gevolgd. Zo zijn we altijd op de hoogte en kunnen we uw behandeling tijdig aanpassen waar nodig.
Uw behandeling wordt ten alle tijden uitgevoerd door een HBO geschoolde huidtherapeut. De therapeut is ingeschreven bij het kwaliteitsregister en is aangesloten bij de beroepsvereniging NVH.
De huidtherapeut staat voor kwaliteit. Uw huid is in goede handen en zal altijd op verantwoorde wijze worden behandeld. Daarnaast hanteren wij strikte hygiëne en privacyregels om uw bezoek aan onze praktijk volledig zorgeloos te maken.
Team
Cora Bekker
Oprichter en huidtherapeut
In 2011 studeerde Cora af aan de Hoge School Utrecht met het bachelor diploma HBO Huidtherapie.
Meteen is zij aan de slag gegaan als huidtherapeute in loondienst. Bij verschillende werkgevers heeft zij werkervaring op kunnen doen op medisch en cosmetisch vlak.
Het verhelpen van huidproblemen, ongeacht huidskleur of ernst van het probleem is haar passie. Binnen het vak huidtherapie specialiseert zij zich in acne, de donkere huid en pigment.
Huisregels
Indien u een afspraak wilt verzetten dient u dit minimaal 48 uur van te voren te melden. Indien u een afspraak op zaterdag heeft verzoeken wij u om zich op donderdag uiterlijk voor 10.00 uur af te melden. Dit kan via telefoon, voicemail, e-mail en sms. Indien wij telefonisch niet bereikbaar zijn, dient u een voicemail of sms achter te laten waarin u aangeeft uw afspraak af te melden. Een louter gemiste oproep wordt niet gezien als een tijdige annulering van de afspraak. De voicemail, sms of e-mail dient ook 48 uur van te voren bij ons binnen te zijn. Indien u een afspraak vergeet of niet tijdig afbelt, kunnen wij kosten in rekening brengen. De kosten voor een niet nagekomen afspraak/no show bedragen €40,00.
U bent zelf verantwoordelijk voor het indienen van de factuur bij uw zorgverzekering. Wij leveren u al het benodigde. Tevens bent u verantwoordelijk voor het in de gaten houden van het door de zorgverzekering vastgestelde budget.
U kunt bij ons pinnen of contant betalen na de behandeling.
Parkeren kan rondom de praktijk op parkeerplaatsen langs de weg of in de parkeergarage van De Boompjes. Let op: de praktijk bevindt zich in zones voor betaald parkeren.
Klachtenafhandeling
Wij vinden het zeer belangrijk om zorg van hoge kwaliteit te leveren. Dat u als onze patiënt tevreden bent over de door ons geleverde zorg is voor ons van het allergrootste belang. Het opzetten van uw behandeltraject en de individuele behandelingen wordt samen met u gedaan.
Helaas kan het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent. In dat geval is het belangrijk dat u met uw klacht of verbeterpunt naar ons toe komt. Dit geeft ons de mogelijkheid om uw klacht op te lossen en om dergelijke klachten in de toekomst te voorkomen.
In veel gevallen kan uw behandelend therapeut uw probleem/klacht direct verhelpen als u vertelt waarover u niet tevreden bent, of wat u bij een volgende behandeling graag anders wilt. Indien u geen afspraken meer heeft staan en een klacht in dient, wordt er binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen om de klacht verder te bespreken.
Alle klachten en de afhandeling ervan worden geregistreerd in uw dossier. Op deze wijze kunnen wij onze kwaliteit zo hoog mogelijk houden en herhaling van de klacht voorkomen.
Wanneer u er met ons niet uitkomt, kunt u zich wenden tot het Klachtenloket Paramedici. De Klachten- en geschillenregeling Paramedici, waarbij uw zorgverlener is aangesloten, biedt u een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Via de website van het Klachtenloket Paramedici vindt u een eenvoudig formulier en nadere uitleg. Wanneer u nadere vragen hebt of er niet uitkomt, is het mogelijk om het klachtenloket via de mail of telefonisch te benaderen.
De onafhankelijk klachtenfunctionaris bekijkt uw klacht, geeft desgewenst advies over het indienen van een klacht, kan helpen bij het formuleren ervan en zoekt naar een oplossing. U krijgt binnen twee weken een reactie van de klachtenfunctionaris op uw ingediende klacht. De klachtenfunctionaris zal ook contact opnemen met de betrokken zorgverlener. Uiterlijk binnen 6 weken zal de zorgverlener zijn/haar reactie/oplossing moeten aangeven over de geuite klacht.
Als de geboden oplossing of de wijze waarop de klacht is afgehandeld voor u onbevredigend is, dan kunt u terecht bij de geschillencommissie. Die staat onder leiding van een onafhankelijk voorzitter. De commissie probeert alsnog tot een oplossing te komen. Een uitspraak van de geschillencommissie is bindend, zowel voor de zorgverlener als voor u. In bepaalde gevallen kan de commissie een schadevergoeding toekennen. Ook het indienen van een geschil gaat via de website van het Klachtenloket Paramedici, daar vindt u een eenvoudig formulier en nadere uitleg.
Een klacht kan betrekking hebben op de geleverde zorg, maar ook op de dienstverlening of organisatie van de praktijk. U kunt bijvoorbeeld het gevoel hebben onvoldoende te zijn geïnformeerd en/of is de behandeling niet verlopen als verwacht of afgesproken.
Voor vragen of meer informatie:
Klachtenloket Paramedici
e-mail: info@klachtenloketparamedici.nl
telefoon: 030 310 09 29 (bereikbaar van ma t/m vr 9.00 tot 12.30 uur)
Vacatures
Op dit moment zijn er geen vacatures.